tirsdag 1. februar 2011

Ankomst i Colombo

Hei, alle sammen! Nå er det ca tre timer siden vi landet på flyplassen i Colombo, hovedstaden på Sri Lanka. Klokken er 06:10 her, og vi sitter i lobbyen på hotellet vårt og venter på å få rom. Vi er på vår andre natt uten søvn nå, og jeg tror de fleste er ganske slitne. Resten av dagen skal vi ikke ha noe opplegg, bare slappe av. I morgen skal vi besøke den norske ambassaden, og på fredag er det nasjonaldag her, så da er det sikkert masse liv i gatene.

Ellers er det egentlig ikke så veldig mye å si om Sri Lanka enda. Det er veldig varmt og jeg er sliten, sulten og tørst, men det blir vel bedre i morgen når vi har fått sovet litt. Håper dere har det bra der hjemme i Norge, og så vil jeg hilse til alle jeg ikke rakk å si ha det til. Glad i dere!

- Gyrid

1 kommentar:

  1. Godt å høre at dere har kommet fram, regner med at dere får slappe av litt og komme dere etter den lange reisa. Gleder meg til å lese om opplevelsene deres underveis!

    Hilsen fra Gyrids mamma

    SvarSlett